Retur og angrerett ved kjøp av papirbok
Mindful Mentor følger Forbrukertilsynets standardvilkår for kjøp og salg av produkter på nett. Se her.
Selger: Mindful Mentor v/Ellen Flø Skagen, Guttorm Jarlsvei 25. 3221 Sandefjord. Organisasjonsnummer: 924 882 891
Kontaktskjema: klikk her
Personvern: Mindful Mentor følger retningslinjene for personvern og innhenting/ håndtering av personopplysninger. Les personvernerklæringen her.
Betaling: Kjøp som gjøres på forfatterens nettside betales gjennom Vipps. Beløpet trekkes i det kjøper bestiller varen. Salg fra andre nettsider, som bokhandel eller forlag, har flere alternative betalingsformer.
Levering/frakt: Boka leveres til adressen du oppgir ved bestilling. Boka distribueres gjennom Kolofon Forlag AS, som er ansvarlig for levering. Forventet leveringstid er 3-10 dager. Dersom boka ikke er levert 14 dager etter bestilling, kontakt Kolofon Forlag: [email protected]
Reklamasjon: Når du mottar din fysiske bok, er det viktig at du sjekker varene for defekter, mangler eller skader. Det er Kolofon Forlag som pakker og distribuerer varen. Dersom boka er skadet ved ankomst, eller du ikke mottar boka, kontakt dem direkte: [email protected]
Angrerett: Ved kjøp av fysiske varer på nett har du rett til å angre kjøpet ditt etter angrerettlovens bestemmelser. Bok som er bestilt og betalt på nettisden til forfatteren, Mindful Mentor v/Ellen Flø Skagen, kan returneres innen 14 dager etter at du har mottatt pakken. Beløpet vil bli returnert. Boka skal være i ubrukt og uskadet tilstand i originalforpakningen. Dersom varen er tatt i bruk kan ikke angreretten gjøres gjeldende. Retur kan ikke skje som oppkrav eller etterkrav. Returner varen sammen med utfylt angrerettskjema, med informasjon om ordrenummer og kundenummer. Returadresse: Mindful Mentor v/Ellen Flø Skagen. Guttorm Jarlsvei 25, 3221 Sandefjord.
Du må selv bekoste returporto. Boka skal være i ubrukt og uskadet tilstand i originalforpakningen. Dersom varen er tatt i bruk kan ikke angreretten gjøres gjeldende.
Last ned angrerettskjema (se under). OBS: Returretten gjelder kun fysisk papirbok. Det er ikke returrett for lydbok eller e-bok.
Konfliktløsning: Klager rettes til selger innen rimelig tid. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukertilsynet for mekling. Forbrukertilsynet er tilgjengelig på telefon 23 400 600 eller www.forbrukertilsynet.no.
Lydbok og e-bok
For digitale produkter som ebok og lydbok er det ikke angre- eller returrett på kjøpet, etter angrerettsloven §22 bokstav n. Les mer om hva Forbrukerrådet skriver om nedlastbare produkter her.
Hvis du er usikker på noen av punktene over eller har behov for avklaringer, så kontakt Ellen Flø Skagen gjennom kontaktskjema her.